.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده ای قائمشهر و سیمرغ
رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای قائمشهر از حذف نقاط حادثه خیز در راههای قائمشهر و سیمرغ با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سجاد رحیمی با بیان اینکه نقاط حادثه خیز در راههای قائمشهر و سیمرغ ایمن شد اظهار داشت: به منظور کاهش تعداد و شدت تصادفات و کاهش خسارت های وارده، طرح حذف نقاط پرحادثه به عنوان بخشی از سیستم مدیریت ایمنی اجرا می شود.

وی خاطرنشان کرد: محورهای ارتباطی شهرستان به دلیل حجم بالای ترافیک و تردد وسایل نقلیه جزو محورهای حساس استان محسوب شده ، لذا ایمن‌سازی این محورها و حذف نقاط پرحادثه به‌عنوان دو برنامه اصلی این اداره همواره در دستور کار قرار دارد.

رحیمی با بیان اینکه نقشه طرح و برآورد هزینه برای حذف نقاط حادثه خیز تهیه شده است، یادآور شد: با عنایت به شناسایی نقاط پرحادثه شهرستان از سنوات گذشته اقدامات مؤثری در خصوص رفع این نقاط ازجمله نصب روشنایی، شانه سازی محور، ایمن سازی بریدگی ها، روکش آسفالت، نصب علائم به‌عنوان یک اقدام کم‌هزینه و زودبازده توانسته در جهت کاهش تصادفات و سوانح رانندگی نقش بسیار مؤثری ایفا کند.

وی در پایان گفت: امید است با حذف این نقاط پر حادثه شاهد روانی عبور و مرور، کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن در سطح راه های شهرستان باشیم./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.829 seconds.